The most beautiful wedges for summer

Asos, Lanvin, Carvela 

Nina Ricci



Alexander McQueen, Jos's jeans, Nina Ricci

Theodora & Callum, Carvela , Asos

Pedro Garcia, Rupert Sanderson, Pedro Garcia

Casadei, Caravela, Asos

Charles Anastase, Marc Jacobs, Hermes

Dolce & Gabbana

Dsquared2, Dsquared2, Balenciaga

Christian Louboutin

Christian Louboutin, Jimmy Choo, Guiseppe Zanotti

Dorothy Perkins, Michael Kors, Christian Louboutin

Top Shop, Zara, Louis Vuitton

Asos, Louis Vuitton, Dolce & Gabbana

YSL

YSL, Casadei, Christian Louboutin

Christian Louboutin, Zara, YSL

Charlotte Olympia, Christian Louboutin, Zara

Perfect summer shoes! Wedges! Can you pick only one? :)

Priznajem, post koji mi ja bilo najteže napraviti! Krenulo je naivno, pronaći nekoliko lepih cipela sa punom petom (pošto nisam sigurna koja je srpska reč za ovakvu vrstu obuće, i da li uopšte postoji) jer predstavljau nezaobilazan trend ovog leta, koji osim što odlično izgleda nudi i udobnost, stabilnost i lak korak. Međutim, nisam očekivala toliku raznovrsnost i lepotu. A pošto je ovo moj najuži izbor došla sam do zaključka da je ipak bolje što živoimo u Srbiji, gde se najveći deo ovih cipela ni ne može kupiti, tako da niko od nas neće biti u problemu šta da izabere :) 
No šalu na stranu, nije nemoguće pronaći lep par! Ja sam moj pronašla prošle nedelje, sasvim slučajno u jednoj zabačenoj maloj prodavnici  za koju nisam znala da postoji, ime joj ni ne znam, ali je važno da su na polici jedne sandale sa pletenom petom u boji bele kafe čekale samo mene :)