Special day



Dress: my creation
Photograph: Djordje G.

I know, it's been a long time since my last post, but i have a great news! I graduated few days ago! What a great feeling! Now i'm a graduated psychologist and i can''t  believe it yet. :) I'm so happy and proud of it. 

Znam, dugo me nije bilo, i moram priznati da mi je sve ovo jako nedostajalo. Ali zato imam odlične vesti koje jedva čekam da podelim! Diplomirala sam! Osećaj je čudan, neodređen, i posle dva dana utisci se još uvek nisu slegli. Još uvek mi se čini da sam samo pre par meseci ušetala na Filozofski fakultet i položila prvi ispit na psihologiji. Kako izgleda diplomirati na plus 40 neću ni pokušati da objasnim, ali savetujem svim budućim diplomcima, izbegavajte takvu egzibiciju :)
Kako je jedna asistentkinja na našem odseku savetovala, jedina briga na dan diplomskog treba da bude odabir dobre košulje, a ja na plus 40 menjam pravilo i glasam ipak za dobru letnju haljinu! A ovako je izgledala moja, osmišljena da odgovori izazovu vrućine a da bude u skladu sa prilikom. I uspela je u tome!:)