Last Friday



Jeans: Exact
Shirt: vintage
Flats: NewYorker
Bag: no name
Photographer: Djordje G.

Kao kontrast prelepoj prirodi iz prethodnog posta, danas totalni preokret, Beer Fest. Verovali ili ne  treći po redu na kom sam bila :) Sećam se kada sam prvi put otišla pre dve godine, bilo je sjajno, sem činjenice da sam rizikovala da me doživotno proteraju jer sam imala flašicu vode u torbi koju su mi momentalno kofiskovali na ulazu! A i ove godine nije bilo puno drugačije :) A zar ne savetuju svi lekari da po ovakvoj vrelini uvek uz sebe treba imati vodu?! :) I zar je voda najgora stvar koju možete uneti tamo? Ovaj put festival neće ostati u tako sjajnom sećanju, naprotiv... 
(Da ne bude zabune, pored piva, može se tamo kupiti i voda, ali samo Rosa voda, ali za mene to nije voda, nego kamen u tečnom obliku. Neverovatno je koliko mi je ružna, kao i osećaj koji imam kada je popijem)

Ali bilo je i lepih stvari tog dana!:) 
Upoznala sam simpatičnu čitateljku Jelenu i njenu divnu ćerkicu, koje ovom prilikom pozdravljam!
Ulepšale ste mi dan :)