Floral blazer


Blazer: my mom creation
Jeans: Exact
Bag: Tally Weijl
Shoes: Zara
Photos: Đorđe G.

Verujem da, pre par godina kada je napravila ovaj sako, moja mama nije ni slutila kakav će veliki trend postati cvetni dezen, i da će masovno prekriti sakoe i druge odevne predmete. Pravi je vizionar, zar ne? :) Prvi put ste imali priliku da ga vidite u jednom jesenjem izdanju ovde, a sada je na redu jedna nežnija, prolećna kombinacija. Obožavam ga! Osim što savršeno prati liniju tela, ima taj jedinstven i neobičan dezen, cvet hibiskusa i šumsku paprat, drugačije od svega što se može kupiti, i zato, hvala ti mama! A farmerice, jedne od mojih omiljenih. I danas se svaki put, kada uđem u tu malu radnjicu u Novom Sadu, nadam da ću pronaći baš takav model, ali uzalud, nema... Da sam bila mudrija trebala sam kupiti bar dvoje:) Nauk za sledeći put. Fotografije su nastale u subotu dok su oblaci pretili da osujete naš trud da pre kiše stignemo na kej. Srećom, bili smo brži, za korak, dva. Taman, ali dovoljno :) Iako na prvi pogled ovi teški oblaci nisu ulivali nadu da će fotke uopšte uspeti, Đorđe je nadmašio samog sebe i potpuno me oduševio. Hvala ti :*
Jedino su se  kijavica, i novootkrivena prolećna alergija pokazale kao nesavladiva prepreka kojoj ni šminka ne može mnogo pomoći...