French manicure with a twist

Dobra stara klasika i uredno sređeni nokti u vidu francuskog manikira su dobili svoju restilizovanu varijantu koja je uobičajenu belu boju proglasila za demode i otvorila nove mogućnosti za eksperimentisanje. Na neki način ovaj stil predstavlja dobru priliku da odmorite nokte od svih onih agresivnih intervencija koje podrazumevaju izlivanje gelova ili nadogradnja. Sve što vam je potrebno su kratki nokti, malo vremena i neka vama interesantna kombinacija boja. Kombinacija koja se meni učinila zanimljivom je upravo ova bordo zlatna. Lakovi koje sam koristila su meni omiljeni Oriflame lakovi, kojima se na kraju uvek vraćam, i boje Passion red i Natural bronze. Iskreno, dok pišem ove redove pogled mi neprestano pada na nokte, deluju neobično i svakako su nešto drugačije od onog na šta sam navikla ali mi se ovaj izgled čini kao interesantna ideja koju ću sigurno povremeno praktikovati. A sada reč imate vi...

A kako to oni rade: